Πραγματογνωμοσύνη από την επιστημονική ομάδα της Autoexperience.

Κάλυψη τροχαίων ατυχημάτων σε όλη την Ελλάδα.

Πραγματογνωμοσύνη τροχαίων ατυχημάτων άμεσα στο χώρου όπου πραγματοποιήθηκε το ατύχημα από έναν ειδικό της Autoexperience (λήψη φωτογραφιών από το σημείο της σύγκρουσης των αυτοκινήτων). Ο πραγματογνώμονας θα πρέπει να μελετήσει τη δικογραφία που σχηματίστηκε από το αρμόδιο Τμήμα Τροχαίας και ειδικότερα τη μελέτη σχεδιαγράμματος του τροχαίου ατυχήματος, την έκθεση αυτοψίας, τις καταθέσεις των εμπλεκομένων ατόμων στο τροχαίο ατύχημα και τυχόν μαρτύρων, του σχεδιαγράμματος ταχύτητας, των ιατροδικαστικών εκθέσεων, του δελτίου διερευνήσεως μέθης και ότι άλλο περιέχεται στην δικογραφία.

Μελέτη ευρημάτων τροχαίων ατυχημάτων.

Η πραγματογνωμοσύνη ξεκινά με τη μελέτη του σχεδιαγράμματος του τόπου του ατυχήματος και τη λήψη πληροφοριών από τους εμπλεκόμενους στο τροχαίο ατύχημα και από τυχόν μάρτυρες. Στη συνέχεια η σύνταξη της πραγματογνωμοσύνη για τις συνθήκες του τροχαίου ατυχήματος γίνεται με βάση τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν.

Σύνταξη εκθέσεως εκτιμήσεως υλικών ζημιών

Η έκθεση εκτιμήσεως υλικών ζημιών από τη σύγκρουση αυτοκινήτων γίνεται σε περίπτωση όπου μπορεί να αποκατασταθεί η υλική ζημιά των αυτοκινήτων (κόστος επισκευής). Ο πραγματογνώμονας θα χρειαστεί να καταθέσει στο ακροατήριο του Δικαστηρίου σε ποινική ή αστική δίκη --ως μάρτυρας -- , ώστε να διευκρινιστούν τα "σημεία" της συνταχθείσας πραγματογνωμοσύνης ενός τροχαίου ατυχήματος.

 

Πραγματογνωμοσύνη - Εξειδικευμένες υπηρεσίες 

 

Τεχνικός Έλεγχος Λειτουργίας Οχημάτων ( Air bag , ABS, H/Y κλπ. ) με διαγνωστικό μηχάνημα 

Στις μέρες μας η τεχνολογία του οχήματος έχει αναπτυχθεί ραγδαία, αποτέλεσμα συχνής παρακολουθήσεις των εξελίξεων. Στην Autoexperience πετυχαίνουμε τους στόχους μας λαμβάνοντας μέρος σε οτιδήποτε έχει να κάνει με την εξέλιξη του αυτοκινήτου, εμπλουτίζοντας συνεχώς τις γνώσεις μας. Διευκολύνουμε την πραγματογνωμοσύνη με τα διαγνωστικά μηχανήματα που διαθέτουμε και κάνοντας πλήρη καταγραφή βλαβών ενός οχήματος δίνοντας άμεσα την σωστή λύση.

Τα παλαιότερα χρόνια παρατηρήθηκαν αυξημένα τροχαία ατυχήματα, αυτό οφείλονταν σε μεγάλο βαθμό στο σύστημα πέδηση που διέθεταν σε συνδυασμό με τους κακούς οδηγούς. Η τεχνολογία σήμερα έχει κατασκευάσει ένα εξελιγμένο σύστημα φρεναρίσματος το ABS (σύστημα αντι-μπλοκαρίσματος τροχών). Το σύστημα αυτό δημιουργήθηκε για να μην μπλοκάρει τους τροχούς του οχήματος σε πέδηση πανικού. Αυτό επιτυγχάνει την σταθεροποίηση καθώς και τον έλεγχο του από τον οδηγό σε σχέση με παλαιότερα χρόνια, όπου το όχημα χωρίς ABS δεν μπορούσε να ελέγχει από τον οδηγό του με αποτέλεσμα να εμπλακεί σε τροχαίο ατύχημα.

Το Air bag (αερόσακοι) είναι ένα σύστημα παθητικής ασφάλεια το οποίο εξελίσσεται χρόνο με το χρόνο. Περιλαμβάνει ένα σάκο ο οποίος ανοίγει σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος (η καλή λειτουργία του αερόσακου γίνεται όταν οι επιβάτες φορούν ζώνες ασφαλείας) διότι χωρίς αυτό μπορεί να προβεί μοιραίο. Τα σύγχρονα αυτοκίνητα πλέον έχουν αερόσακους σε όλα τα σημεία της καμπίνας των επιβατών.

 

Αναλύσεις συνθηκών τροχαίου ατυχήματος με εξειδικευμένες γνώσεις στις εξής συγκρούσεις:

  • Επιβατικού με Πεζό

Η έννοια του τροχαίου ατυχήματος με πεζό δείχνει μια σύγκρουση κατά την οποία δημιουργείται επαφή του αυτοκινήτου και συγκεκριμένα με το εμπρόσθιο τμήμα του μαζί με το κάτω μέρος του πεζού (άκρα, πόδια, λεκάνη).

  • Επιβατικού με ποδήλατο

Στην εποχή μας το ποδήλατο έχει γίνει ένα βασικό μέσον μετακίνηση, η λειτουργία του είναι αντιστοιχεί με μια δίκυκλη μοτοσυκλέτα μόνο που δεν διαθέτει κινητήρια μηχανή. Η εμπλοκή του όμως σε τροχαίο ατύχημα έχει διαφορετικά αποτέλεσμα από την μοτοσυκλέτα.

  • Ποδήλατο με ποδήλατο
  • Ποδήλατο με Πεζό

Η έννοια του ατυχήματος που θα προκληθεί ανάμεσα σε ένα ποδήλατο με ένα πεζό θα φέρει μικρής εκτάσεις ζημίες και ελαφρούς τραυματισμούς.

 

Εξειδικευμένες γνώσεις στα βαρέα οχήματα ομαλού και ανωμάλου εδάφους.

Η εμπειρία μας στα βαρέα οχήματα είναι μοναδική στην χώρας μας, διότι τα έμπειρα στελέχη μας διαθέτουν θεωρητική αλλά προπάντων πρακτική γνώση. Το βαρύ όχημα έχει μια ιδιάζουσα αντιμετώπιση διότι τα παθητικά και ενεργητικά συστήματα διαφέρουν από τα υπόλοιπα οχήματα, οπότε αλλάζει και η συμπεριφορά τους την στιγμή που θα χρειαστεί να ακινητοποιηθεί το όχημα σε περίπτωση αποφυγής τροχαίου ατυχήματος.

 

Ανάλυση της επίδρασης του αλκοόλ στο εμπλεκόμενο οδηγό.

Το αλκοόλ στο τροχαίο ατύχημα επηρεάζει σε πολύ μεγάλο βαθμό. Έχει παρατηρηθεί ότι το 40%-50% των ατυχημάτων προέρχεται από οδηγούς που είναι υπό την επήρεια αλκοόλ. Αυτό επηρεάζει την ψυχολογική αλλά και μυϊκή αντίδραση του οδηγού (πέδηση επιβράδυνσης, αλλαγή κατεύθυνσης κ.α.).

 

Αναπαράσταση τροχαίου ατυχήματος με το PC - Crash.

Διαθέτουμε προγράμματα ευρωπαϊκών προδιαγραφών με τα οποία μπορούμε να αναλύσουμε σε τρισδιάστατη απεικόνιση ένα τροχαίο ατύχημα και να το προβάλλουμε στις δικαστικές αρχές ώστε να εξηγήσουμε τις συνθήκες του συγκεκριμένου ατυχήματος.

Σχεδιάγραμμα τόπου ατυχήματος με κατευθύνσεις των εμπλεκομένων οχημάτων και των σημάτων της τροχαίας.

Το σχεδιάγραμμα που αποτυπώνεται στο τόπο του ατυχήματος, παίζει σημαντικό ρόλο στην επεξήγηση και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε το ατύχημα. Εκεί καταγράφονται όλα τα στοιχεία όπως ίχνη τροχοπεδήσεις, θραύσματα, διαστάσεις οδού, κ.α.

 

Ανάλυση υλικών ζημιών συγκρίνοντας σημεία επαφής των εμπλεκομένων οχημάτων.

Σημαντικό ρόλο σε ατυχήματα απάτες είναι η σύγκριση και ταυτοποίηση των σημείων επαφής μετά την εμπλοκή.

Προσδιορισμός ταχυτήτων σύγκρουσης.

Παλιά ο προσδιορισμός ταχυτήτων με συμβατικά συστήματα πέδησης γινόταν με μια μέθοδο που ονομάζονταν νομογράφημα, εφόσον υπήρχαν ίχνη πέδησης. Σήμερα λόγο των σύγχρονων συστημάτων πέδησης τα οποία δεν αφήνουν ίχνη στο οδόστρωμα δεν μπορούμε να εφαρμόσουμε τη μέθοδο με το νομογράφημα, οπότε μέρος αυτού παίρνει η επιστήμη των μαθηματικών της φυσικής και της μηχανικής

Υπολογισμός αξίας οχήματος και υπολειμματικής αξίας (Σώστρα) μετά την σύγκρουση.

Σώστρα ονομάζουμε την αξία του οχήματος που προκύπτει μετά το ατύχημα (με την ζημία). Παράδειγμα: Ένα όχημα αξίας 5.000 ευρώ έχει υποστεί ζημία μετά από το ατύχημα, και η επισκευή του υπερβαίνει την αξία του, τότε κατόπιν πραγματογνωμοσύνης δίδεται το ποσό της αξίας μείον το ποσό πώλησης του οχήματος την δεδομένη στιγμή (σώστρα) με την συγκεκριμένη ζημιά

Πραγματογνωμοσύνη χρησιμοποιώντας προγράμματα κοστολόγησης - βάση χρόνων κατασκευαστή.

Η υλική ζημιά ενός οχήματος εξαρτάται από την παλαιότητα του, τα χιλιόμετρα τα οποία έχει διανύσει καθώς και τις ζημίες που προϋπήρχαν. Επίσης, σημαντικό ρόλο παίζει αν το όχημα έχει διανύσει τις περισσότερες ώρες εντός ή εκτός πόλεως.

Πραγματογνωμοσύνη επικίνδυνων Φορτίων ADR από πιστοποιημένο πραγματογνώμονα.

Σε περιπτώσεις τροχαίων ατυχημάτων με εμπλεκόμενα οχήματα μεταφοράς επικίνδυνων υλικών (βυτιοφόρα, εκρηκτικές ύλες, κ.α.), τότε υπάρχει η δυνατότητα ελέγχου των προδιαγραφών και των μέσων προστασίας του οχήματος βάση του ευρωπαϊκού προτύπου ADR.

Ανάλυση αναλογικού και ψηφιακού ταχογράφου.

Ο ταχογράφος είναι μια συσκευή καταγραφής της ταχύτητας ενός οχήματος. Αυτή τοποθετείτε στα οχήματα με μικτό βάρος άνω των 3,5 τόνων. Μέσα από τον ταχογράφο εκτός από την ταχύτητα , μπορούμε να εντοπίσουμε τον χρόνο κίνησης του οχήματος, την οδική συμπεριφορά του οδηγού καθώς και την ταχύτητα σύγκρουσης του οχήματος κατά την εμπλοκή του σε τροχαίο ατύχημα.

Τεχνικός έλεγχος υγραερίου LPG σε οχήματα.

Το υγραέριο έχει μια ιδιάζουσα αντιμετώπιση σχετικά με τις άλλες καύσιμες ύλες (βενζίνη, πετρέλαιο κ.α). Ο τεχνικός τοποθέτησης πρέπει να είναι πιστοποιημένος από το υπουργείου μεταφορών, διότι η μη σωστή τοποθέτηση αυτού μπορεί να προκαλέσει μεγάλες μηχανικές βλάβες στο αυτοκίνητο. Στην Autoexperience διαθέτουμε πιστοποιημένους συνεργάτες με γνώση και εμπειρία στα συστήματα υγραεριοκίνησης, οπότε μπορούμε εντοπίσουμε και να καταγράψουμε την λειτουργία του.

Τεχνικός έλεγχος Ελαστικών.

Το ελαστικό παίζει το σημαντικότερο ρόλο στην σωστή οδηγική συμπεριφορά του οχήματος και στον εύκολο χειρισμό του οδηγού προς αυτό. Ένα σημαντικό ποσοστό τροχαίων ατυχημάτων έχει σαν αιτία το ελαστικό το οποίο καταστράφηκε τη στιγμή που βρισκόταν σε κίνηση.

Εκπαίδευση - Σεμινάρια.

Το γραφείο μας διαθέτει έμπειρους συνεργάτες οι οποίοι μπορούν να αναλάβουν την εκπαίδευση και την τεχνική υποστήριξη διαφόρων ημερίδων γύρω από το αυτοκίνητο. Ακόμη παρέχουμε γνώσεις στις νέες τεχνολογίες (ηλεκτροκίνητα οχήματα, συστήματα πέδησης, συστήματα αναρτήσεις κ.α.).

  • Δυνατότητα παραλαβής των εντολών με φαξ ή e-mail.  
  • Άμεση Παράδοση εντολών από την στιγμή του τελικού έλεγχου.  
  • Αρχείο ζημιών για τέσσερα χρόνια.

Προ ασφαλιστικούς ελέγχους οχημάτων (Κατάστασης ή αξίας αυτών)

Με τον προ ασφαλιστικό έλεγχο, έχουμε την δυνατότητα ελέγχου του οχήματος την συγκεκριμένη στιγμή και ώρα. Μπορούμε να εντοπίσουμε τυχόν παραποιήσεις αυτού και να εκτιμήσουμε την αξίας του.

Διακανονισμούς υλικών ζημιών τροχαίων ατυχημάτων

Διακανονισμός είναι η επαφή και διαπραγμάτευση με την εταιρία του πελάτη μας ώστε να φέρουμε την μεγαλύτερη και καλύτερη αποζημίωση για αυτόν.